Een klacht indienen

Heb je het juiste antwoord op onze veelgestelde vragen-pagina niet gevonden? Is je bestelde artikel defect aangekomen of ben je niet tevreden met onze dienstverlening? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze servicedesk. Zo kunnen we je klacht naar ieders tevredenheid oplossen en tegelijkertijd de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren.

Neem direct contact met ons op

Elke werkdag tussen 08:30 – 22:30 uur staat onze gemotiveerde servicedesk voor je klaar om vragen te beantwoorden en klachten te helpen oplossen.

Niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Mocht onze servicedesk je niet een passende dienstverlening hebben gegeven, neem dan contact op met de Manager Service Desk via patrick.walraven@forza-refurbished.nl. Je krijgt altijd binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst van jouw klacht. Binnen een termijn van 14 dagen doen we er alles aan om samen met jou tot de best mogelijke oplossing te komen.

Kom je er niet uit? Thuiswinkel waarborg!

Kom je er met onze klantenservice écht niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Oók kun je jouw klacht voorleggen aan het ODR Platform.